נתניהו לשגרירת ארה"ב: "גירשת את החושך"

שלמה ריזל No Comments on נתניהו לשגרירת ארה"ב: "גירשת את החושך"

בסרטון שפרסם בעקבות הטלת הווטו של ארה"ב בדיון במועצת הביטחון נגד ההכרה האמרינקית בירושלים, אמר נתניהו: "תודה לך השגרירה היילי. בחנוכה את דיברת כמו מכבית. הדלקת את נר האמת, גירשת את החושך"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי על עמידתה האיתנה אמש (שני) בהצבעה במועצת הביטחון לטובת ישראל.

במהלך הדיון שהתקיים במועצת הביטחון נגד ההכרה האמריקנית בירושלים כבירת ישראל, 14 חברות המועצה הצביעו בעד היוזמה המצרית נגד ההכרזה.

ההצעה "מגנה את כל הצעדים שמטרתם לשנות את ההרכב הדמוגרפי, האופי והמעמד של השטח הפלסטיני שנכבש ב–1967, כולל מזרח ירושלים, כולל בין היתר את בנייתן והרחבתן של התנחלויות, הבאת מתנחלים ישראלים, הפקעת קרקעות, הריסת בתים ועקירת אזרחים פלסטינים, תוך הפרה של החוק ההומניטרי הבינלאומי וההחלטות הרלוונטיות".

בעקבות כך הבהירה השגרירה כי אין בכוונת הנשיא טראמפ לחזור על שגיאותיו הקודמות שלא להטיל ווטו לטובת ישראל ואמרה כי "באותו יום ארצות הברית בחרה להימנע ונתנה להחלטה לעבור. כעת עברה שנה ויש ממשל חדש. אם היינו מצביעים שוב אני אומרת בביטחון מלא כי היינו מצביעים לא. היינו מממשים את הווטו שלנו". החלטה 2334 עצמה היתה מכשול לשלום".

בעקבות כך ראש הממשלה נתניהו פרסם ברכה מצולמת בו הוא מודה לה על עמידתה לצד ישראל. "תודה לך השגרירה היילי. בחנוכה את דיברת כמו מכבית. הדלקת את נר האמת, גירשת את החושך. אחת מביסה רבים, אמת מביסה את השקרים. תודה לך הנשיא טראמפ, תודה לך ניקי היילי", אמר נתניהו.



0 תגובות